منوي اصلي سایت

آرشيو موضوعي


عضویت در سایت

ورود اعضا:
آمار و تبلیغات سایت

بهترین نوآوری های سال!

نوآوری و پیشرفت در زمینه تکنولوژی از روزی که یک لامپ اختراع شد تا امروز توقفی برای آن نبوده است. این در حالی که مردمانی که فکر خود را با الهام از طبیعت در مسیر نوآوری هدایت کردند ، روش زندگی بشر را به کلی تغییر داده و آن را دستخوش تحولی عظیم نمودند.


ادامه مطلب
نويسنده: مجيد عشقي برچسب:, <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ایمن ترین خودروی دنیا متعلق به چه کسی است!!!

این خودرو یک لیموزین فوق مدرن است که به لطف استفاده از طیف گسترده ای از فناوریهای روز دنیا به یکی از امنیتی ترین خودروهای جهان تبدیل شده است.
درب این خودرو 20 سانتمیتر قطر داشته و به جهت استفاده از آلیاژهای فلزی بسیار سنگین وزنی معادل درب کابین هواپیمای بوئینگ 747 دارد.


ادامه مطلب
نويسنده: مجيد عشقي برچسب:, <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

جعبه سیاه برای خودروها!

شركت اينتل بتازگي در نمايشگاه سانتاكلاراي كاليفرنيا از آخرين دستاورد خود پرده برداشت. اين اختراع «جعبه سياه» براي خودرو‌هاي هوشمند است چيزي شبيه ‌آنچه در هواپيماها از آن استفاده مي‌شود.

اين دستگاه مي‌تواند فيلمي از رفتار راننده در حين تصادف براي پليس و شركت‌هاي بيمه ارسال كند.


ادامه مطلب
نويسنده: مجيد عشقي برچسب:, <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

فناوری طراحی و ساخت شاسی خودرو

در این مقاله تلاش شده است مفاهیم و محاسبات مربوط به شاسی خودرو به شکل ساده شده‌ای مورد بررسی قرار گیرد. در این میان نویسنده تلاش کرده است از پیچیدگی‌های مربوط به محاسبات و طراحی شاسی خودرو دوری کند و مفاهیم را به شکلی که برای عموم قابل درک باشد ارائه دهد چرا که علم شناخت و طراحی شاسی به تنهایی یک رشته دانشگاهی است که نیاز به پیش زمینه‌های زیادی برای درک مفاهیم دارد.


ادامه مطلب
نويسنده: مجيد عشقي برچسب:, <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اهداف سایت

این سایت به منظور انجام پروژه های دانشجویی و همچنین ارائه جدید ترین مقاله ها و آموزش های موجود در رشته های مختلف دانشجویی به خصوص رشته های فنی و مهندسی طراحی شده است. از دوستاني كه مايل به تبادل لینک هستند تقاضا مي شود لوگوی ما را در سایت خود قرار دهند سپس عنوان و آدرس سایت خود را در قسمت تبادل لینک نوشته تا به انجمن فني مهندسي آينده سازان اضافه شوند. مدیریت انجمن فنی مهندسی و مشاوره آینده سازان

نويسنده

جستجوي مطالب سایت

گفتگو با مدیریت سایت
لينکستان همکاران

خبر رسان سایت



كليه حقوق مادي و معنوي این سايت محفوظ و متعلق به انجمن فني مهندسي آينده سازان بوده و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام منبع مجاز می باشد.